Kväll

Idag så har jag å A. pysslat. Det hör INTE till vanligheterna, så det gäller å passa på när A. är på pysselhumör. Först så gjorde vi i ordning Stellas gipstavla. Vi gjorde två gipsgutningar av Stellas händer. Å resultat blev hur bra som helst.


Sen fixade vi i ordning hemma, innan vi gick ner på stan och köpte en present till Stella, hon fyller nämligen ett halvår på torsdag. Herregud vad tiden går. I och för sig känns det som hon har varit hos oss alltid, men för ett år sen låg hon i min mage. Sjuk tanke egentligen.

Nu på kvällskvisten pysslade vi med lite papper å klippte å klistrade. Det var hur skoj som helst. Resultat återkommer jag med.

I morgon är dagen fullspäckad. Först träff med Jenny å Josse å kidsen. Ska ut och yra i Svärtinge. Sedan är det träff med mina gamla klasskamrater och efter det en alldeles speciell tillställning. Nämligen SYJUNTA-träff. Den här gången ska jag ta med min stickning och det ska bli hur skoj som helst att träffa tjejerna samt att se hur Sara har det hemma hos sig. Roligt värre.

På torsdag blir det landet och fotbehandling. Härligt!

Love.

/M.

Kommentarer
Hanna säger:

Jag blev väldigt impad av anders kort=) Pussili

2008-10-22 | 15:18:01
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback