Jag känner mig motiverad.

Idag ska jag jobba. Känns faktiskt bra, nu har jag gått och latat mig tillräckligt länge. Innan jag går till jobbet ska jag ut på en promenad först får igår blev inte stegen vad jag räknat med. Tänk vad jag går. Helt sjukt juh, as bra att jag gick med i tävlingen, hade inte gått så här mycket annars.

Igår var vi ju som sagt hos Stellas kusiner och vi fick supergod mat och hade jättetrevligt. Men jag var tvungen att åka hem skapligt för A. skulle ha bilen. Tittade lite på Idol innan jag gick och lade mig. Tycker att Kevin är lite för mycket. Johan är så söt men han sjunger faktiskt inte bra. Nej jag tycker nog att Alice är coolast hittills. Å sen Loulou.



Ja, återkommer väl lite senare från jobbet.

Love.

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback