Go kväll

Jag är nöjd med min dag.

Fullfart och mycket roligt.

Först och främst vill jag bara lägga ut en bild, för att kontra Hannas inlägg om svamp.


Detta är efter vår svamptur för någon månad sedan (observera att hela bordet är fullt, det är NT-uppslag som svamparna ligger på, det var ruskigt mycket svamp) . Eftersom vi hade turen och springa på så mycket svamp. Tänkte jag om du ville ha en kantarell-macka till förrätt på fredag Hanna?

Fick idag på syjuntan ta upp hela min stickning för att den inte blev godkänd av mina stickningsvänninor. Började därför om, men eftersom jag är vänsterhänt, tyckte dom sedan att det var lite okej att jag stickade lite konstigt.
Mycket trevligt hade vi, å nästa träff så ska vi ses å binda dörrkransar istället. Så då kanske jag har chansen att göra något vackert.

I morgon ska A. å jag till landet. Vi ska gå en långpromenad innan jag ska få en fotbehandling.
Härligt.


Nu måste jag sova, Stella lär vakna tidigt i morgon.

Love.

/M.

Kommentarer
Marina säger:

Vad synd på din stickning vi får ta tag i

det hela och lära dig "påta" istället så Stella får sin halsduk innan sommaren.

Hälsa och gratta det lilla trollet på 6 mån dagen från faster.

Kram Marina

2008-10-23 | 16:08:13
Hanna säger:

HERRE GUD!!! Jaaaa, jag vill verkligen ha kantarellmacka, fick ju inte ens käka upp den lilla svampen jag hittat ju!

Jäklar vad avis jag är=) Kram!

2008-10-23 | 19:54:39
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback