SNÖ

Jag bara älskar snö! Det är ju sååå underbart! Måste säga att jag skulle vilja ha det så här vackert vintervitt ute enda till jul!

Igår kläckte A. kommentaren:

-Grattis Michaela, du är först i kvarteret med att ha adventljusstakarna framme!

Han är något missnöjd, bara något. Jag älskar ju som sagt julen och i söndags hann inte jag julfixa för då jobbade jag. Å sen då, igår då hade jag tid å A. var ledig. Så jag drog ner i källaren och hittade mina kartonger med julpynt och sedan var jag igång.

På eftermiddagen åkte jag å A. till Kimstad för att besöka Stellas farmor, å då passade vi på att köpa en pulka till skruttis. Å det blev sååå lyckat!  (Det var när vi var på väg till bilen som A. tittade upp mot vår balkong och såg julgransris med fin belysning i och en adventljusstake i vardagsrumsfönstret, som kommentaren kom).


Härlig vinterpromenad med Skrutt.





Första pulkaturen ever!


Jaja I Löööööv christmas å idag blev vi klara med julklapparna, känns toppen!!!

Love. /M.



Kommentarer
Åsa säger:

Åhh va mysigt det ser ut, tycker med att det är suuupermysigt med snö, synd bara att det ska bli tö i slutet på veckan. Pusskraam

2008-11-25 | 19:47:30
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Elin Ö säger:

Gud va underbart d ser ut! jag som inte ä så förtjust i kyla o snö, men ojj...mkt vackert! o söt hon ä Stella!!!

2008-11-25 | 21:04:56
Petra säger:

Vilka härliga vinterbilder!! KRAM //Petra & Emil

2008-11-26 | 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback