Släktkul

Hemma igen....har tillbringat hela helgen med några av mina kusiner och faster och farbror. Måste säga att det är rolig med släkten ändå. Vi firade mamma lite i efterskott och lekte lite lekar och hade väldigt roligt. Jag hann även med två långpromenader, äta tårta (hur god som helst).

Var på ett friskis-pass i torsdags. Måste säga att jag saknar handbollen lite. Mycket roligare att springa efter en boll än att skutta runt till lite halvkass musik. Men det kan ju vara så att jag bara inte hittat mitt favvo-pass än så länge. Ska gå någon lunch den här veckan, dom passen kanske är roligare....

Stella skrutten har börjat med en ny min.



Haha åt gröt med blåbär i fredags å hade the time of here life, när hon fick äta själv.

Stella leker med sysslingarna.




Vi vuxna körde senare på kvällen Singstar och Buzz. Alltid lika roligt att träffa kussarna, synd bara att inte Jennifer + barn kunde komma.

Nu är det måndag, ny vecka nya tag. På torsdag ska jag jobba. Spännande!

Ha en bra dag.

Love

/M.

Ps. vart tog snön vägen?


Kommentarer
Hanna säger:

Hahaha, jag dööör! Kan man va kladdigare liksom=) Kram

2008-11-03 | 19:23:15
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
Jennifer säger:

Miss youuuuuu, verkligen synd att vi missade detta! Hoppas vi ses snart iallafall, guuu va söt hon är Stella, å vad hon växer!! Gillade "äta gröt själv kortet". Kramis / Kusinen i Tyresö

2008-11-04 | 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback