Roar

mig på egen hand...är kvar hos mamma å pappa till i morgon också. Såå skönt har vi det. Äter god mat, å idag var vi i skogen, hittade nog årets sista svamp och så tog jag granris till balkongen.

I morgon ska jag å Stella hem och göra ordning tills A. kommer hem vid midnatt. Saknar honom såå mycket nu. Helt sjukt. Men det går samtidigt ingen nöd på oss. Jag sprang en runda förut också. Känns bra.

Badet i fredags var toppen. Stella var hur glad som helst som äntligen fick simma lite igen. Vilken tur att vi gick också för en fotograf vär där och tog kort på Stella i en badring. Så sött. 

Ny vecka i morgon, nya tag. 

Love. 

/M.  

Kommentarer
Hanna säger:

Vilken tur att din prins kommer snart! Bara en timme och 45 minuter kvar=D

Ha de så mysigt, PUSS

2008-11-16 | 22:14:53
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback