Regn

Idag har det regnat....

Måste bara diskutera en extra viktig sak för er som följer GOSSIP GIRL. Om ni som jag laddar ner avsnitten direkt när dom sänds i USA kan fortsätta läsa. Men ni som följer serien här hemma på 5:an läs inte vidare.

Hur kan ärligt talat Vanessa göra på detta sätt mot Jennie??? Jag tycker också att Nate var rätt så taskig mot Vanessa när han började träffa Jennie...Men i vilket fall som helst. Skulle ni också ha snott brevet???

Å sen då, vad tror ni det är för hemlighet som Serenas mamma döljer?? Hahha jag är sååå nyfiken. Varje gång jag ska se ett avsnitt är jag rädd för att det är sässongsavslutningen.

My gooood.

Träffade min kära vän Åsa idag. Hon är så söt med sin lilla mage, å snart är kompis här!

I helgen ska jag jobba, ska bli skoj. Få inte lite pengar till julkassan.

Funderar på vad jag ska köpa till Åsa å bebis så småningom. Jag gillar att köpa filtar, det är min nya grej. Den här filten fick lilla Alicia i doppresent av mig å Emma. Tycker den är så söt. Stella har den i grönt. Å sen fick vi en fin filt i doppresent av fam. Svans. en rosa å vitrandig. Filtar är bra å ha tycker jag.


A. kom ju hem i natt. Han hade köpt en urgullig keps till Stella med matchande klänning och en liten Man United body. Så Far och dotter ska ha likadana kläder på sig på lördag när det är match. Jag fick en handkräm från Elizabeth Arden och deras eight hour cream. Så jag blev supernöjd. Men gladast blev jag för att han kom hem. Men nu så har han åkt till jobbet å det känns såå tomt igen.





Men men så är det.

Nu ska jag lägga mig å läsa.

Sov gott.

Love.
/M.

Kommentarer
Åsa säger:

Hej kompis. Tack för en trevlig stund på stan igår, trots regn och rusk. Burrrr, jag åkte hem och pysslade en massa hemma sen och fick en massa sammandragningar så jag var tvungen att ta det lite lugnt ett tag. Hoho.. Vill ha pyret här snart. Puss på er.

2008-11-19 | 09:34:45
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Hanna säger:

Åhhh, så söt man kan va!!!

Vi längtar efter er. Puss

2008-11-19 | 11:05:18
Bloggadress: http://svansens.blogg.se/
Camilla säger:

Jag gillar Vanessa, eller gillade iaf, men efter senaste avsnittet, nej, frestande, men det hon gjorde var fel fel fel! :) hoppas ni har det bra! kram// Camilla (Gustaf's flickvän ;))

2008-11-23 | 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback