Julklappar

Nu har jag varit på Me and I -party, hittade hur mycket söta kläder som helst. Bland annat köpte jag en liten svamp-tunika till Stella, en sparkdräkt med päron på och en klänning med moln. Hur fint som helst.

Hittade också en röd klänning i plysch till mig själv. Men jag fick till slut inse att den var alldeles för dyr och alldeles för röd för min del. Men jag ångrar mig lite nu, men bara lite i morgon kommer saken att vara glömd. Ska köpa en rosa mössa på Carlings i morgon istället.

Jaa så nu är jag nog klar med Stellas julklappar. Eller jaa, vi är! Blir bara kläder....men ååå så fin hon kommer att bli.
Växer ju så dant nu så jag köpte storlek 74/80 så jag hoppas hon kan ha kläderna ett tag.

I morgon far A. iväg. Men han kommer å ha det toppenskoj och det är ju bara bra att sakna varandra lite. Det mår man bra av!

Love.

/M.










Jag tänkte ha en party fram mot vårkanten. Så jag säger till så fort det är dags så är det bara att komma för dom som kan.

Kommentarer
Hanna säger:

Åh, vad fina!!! Jag älskar Me and I! Pussili

2008-11-13 | 21:40:12
Bloggadress: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback