Jaha

mina små älsklingar ligger fortfarande och sover????? Ja...A. kan jag väl förstå men Stella brukar ju alltid vakna tidigt. Men istället för att väcka henne har jag unnat mig själv en riktigt härlig morgon. Jag åt en lååång frukost, jag tog en lååång dusch, gjorde i ordning adventljusstaken med mossa å allt. Å nu har jag betalat räkningarna och satt igång tvättmaskinen. Å om en timme ska jag iväg å träna. Haha jag säger då de...vilka sjusovare.

Men det var skönt för Stella hon har sovit lite dåligt så hon behövde väl få sova ut lite....men nu kan jag inte hålla mig längre. Ska gå in till dom nu, har varit å kollat till dom typ fem gånger men nu ska jag nog väcka dom.

Ha en bra dag..

Love.

/M.


Kommentarer
Åsa säger:

Hihi, vilka sjusovare men som sagt skönt för dig att få lite egentid. Skulle va kul o ses snart igen. Jag ska hämta Emma på dagis idag, mysigt. Tror jag ska ge mig ut en sväng i snön med henne. KramKram

2008-11-26 | 13:22:38
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Monika säger:

Jag hittade till slut! Guuud vilka fina bilder och gööör snygga glasögon, VILL OCKSÅ HA!!!



Kramar!!

2008-11-29 | 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback