SNÖ

jag kan inte bärga mig längre. Jag vill bort här i från. Jag vill till ett vinterland jag vill att dagarna ska lysas upp av ett vitt täcke. Jag pallar inte med denna tråkiga gråa vardag som omsluter oss.

I morgon blir det lilljul med A. släktingar hos Adamssons. Vi ska spela lite spel och öppna paket, äta julskinka och dricka glögg. Sen är det lördag och då far vi.






Hejdå tråkiga grå Östergötland och hej Lofsdalen. Just nu är det 80 cm snö där uppe. Vett i tusan hur vi ska underhålla Stella i bilen på vägen upp men det löser sig. A. är lycklig för vi ska göra bacon och äggmackor att äta på vägen så vi får väl se hur dagen artar sig.

Mitt enda orosmåln på himlen just nu är att jag inte mår tiptopp...får se vad som händer...

Love.

/M.

Kommentarer
Åsa säger:

Heeej vännen. Hoppas du inte blir sjuk till det stora äventyret, du som längtat så. Håller tummen för dig/er. Ska du på handboll ikväll? Jag ska dit och heja tänkte jag, det är ju trots allt mot RP (kroooossssa) Hihi. Kärlek!!!!

2008-12-18 | 16:37:44
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
josefine säger:

kommer sakna er när vi åker :(

2008-12-19 | 18:45:29
Bloggadress: http://looliipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback