Jobbar...

inte var dag, men idag är en jobbardag. Känns bra. Jobbar med en så go arbetskamrat idag så det känns toppen. Elin är barnvakt åt Stella för A. jobbar natt.

Igår var Stellas faster Josefin hos oss. Vi åt en massa god mat och godis. Självklart tittade vi på Idol och hade urmysig kväll.

Idag ska jag till mor och far och bli bortskämd. Ska bli skönt. Vi ska bara ta det lugnt och jag måste se Stjärnor på is. Hoppas Markus vinner. Men innan dess så är det handboll. Sverige - Ryssland var det idag va? Skulle egentligen följt med jobbet och käkat mat men jag fixade ingen barnvakt eller kändes dumt att fixa två eftersom jag jobbade idag. Så jag blir hemma istället.

My good.

Har inga roliga bilder här tyvärr, får bli något i morgon.

Love.

/M.

Kommentarer
Åsa säger:

Skoj och jobba lite och skapa ännu mer kontakter :) Fattar inte heller att bebis snart är här, tyvärr känns allt sååååå långt borta än men när man minst anar det kanske? Pasta ja, mycket pasta blir det. Hihi. Pusssss

2008-12-10 | 09:30:57
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback