Bröllopsklänning

Herregud så svårt det ska vara.

Har varit å kollat på en del klänningar och jag har fastnat för att ha en klänning med axelband. Känner mig alldeles för fyrkantig i en tubtopsmodell. Men vi får se...man kan ju ändra sig.

Har haft sådan ångest över att hitta rätt klänning. Hur vill jag se ut liksom. Det är ju hur svårt som helst. Hade hittat drömklänningen i ett bröllopsmagasin....letade sedan fram att klänningen fanns i Linköping. Ringde dit för att fråga vad klänningen kostade. 15 000:- fick jag till svar. Haha trodde jag skulle svimma. Bara att glömma. Måste hitta något annat helt enkelt. Nu lutar det åt att det blir en enklare klänning i varje fall. Men den som lever får se.




Love.

/M.

Kommentarer
Elin Ö säger:

Du kommer vara så vacker! du hittar säkert en superfin klänning!

2008-12-30 | 22:16:17
Åsa säger:

Du kommer vara vackrast i vilket fall som helst, kompis. Jag längtar såå. Pusskram och 2009 kommer bli grymt.

2009-01-01 | 19:33:07
Bloggadress: http://pasenab.blogg.se/
Camilla säger:

Mickis, här har du tips till bröllopsklänning --> http://lillsessanbrud.se/ så du får exakt den klänningen du vill ha :) lycka till! //Camilla

2009-01-03 | 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback