Bilen

funkade super och det känns så skönt med ny bil. Men å så sjukt polisen hade spärrat av E22. Fick köra över Lundby å tänkte svänga ut vid Tingsta då har dom spärrat av där med. Så jag fick vända och köra över tåby. Sen när jag skulle tillbaka till norrköping var vi tvugna att äka 210 som det var en miljard bilar på och självklart hamnade jag bakom en stolle med släp som körde hur sakta som helst. Å inte gick det att köra om eftersom vi mötte en miljard bilar. Så det tog en timme att köra fram och tillbaka från norrköping till söderköping pga av lastbil som hade åkt av vägen.

Lars åkte ur Idol, inte underligt med tanke på förra veckan han får skylla sig själv, men jag måste säga att han sjöng riktigt bra idag. Gillade Lars. Nu vet jag inte riktigt vem jag hejar på.

Såg en sjuk film nyss, Tropic thunder med Ben Stiller. Lite otippad att Tom Cruise var med i den och gjorde en väldigt annorlunda rollkaraktär.

Imorgon blir det landet, ska fira pappa som fyller 52 år. Bättre pappa får man leta efter. Han ska få en present som han nog lär gilla.

Nu är det natt för mig.

Love.

/M.

Ps. Ingen som vill köpa en Volvo s40?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback